21-09-2022

Voorzitter en leden gezocht voor onze Patiëntenraad

De Patiëntenraad van het Maasstad Ziekenhuis is op zoek naar nieuwe leden en een nieuwe voorzitter. Wilt u meedenken en advies geven over belangrijke onderwerpen in het Maasstad Ziekenhuis? Bijvoorbeeld over hoe we onze wachtruimtes het beste kunnen inrichten of wat fijne bezoektijden zijn. Waar u ook over meedenkt, u stelt altijd het belang van de patiënt centraal.

Sander Kanninga, lid van de Patiëntenraad, vertelt: “Wat ik wil bereiken is dat wij als raad de pijnpunten voor de patiënt die wij tegenkomen zo snel mogelijk oplossen. Dit kan al zijn door het aanbod van de maaltijden uit te breiden”.

Spreekt een van deze functies u aan? Bekijk de vacatures via onze website, hier vindt u ook meer informatie over onze Patiëntenraad.

Heeft u nog vragen? Stuur een e-mail naar patientenraad@maasstadziekenhuis.nl of bel naar (010) 291 30 41.