16-12-2019

ICT-storing opgelost

Update 15.15 uur

De ICT-storing is opgelost. Het ziekenhuis is telefonisch weer bereikbaar. De geplande afspraken op de polikliniek van vanmiddag zijn hervat met de patiënten die aanwezig zijn. Patiënten van wie de afspraak niet door kon gaan, worden gebeld voor een nieuwe afspraak. De Spoedeisende Hulp is weer open voor patiënten en bezoekers. Nogmaals onze excuses en wij danken u voor uw begrip.

Update 14.15 uur

Maandag 16 december is er in het Maasstad Ziekenhuis een ICT-storing. Hierdoor zijn we momenteel telefonisch niet bereikbaar. Wij verzoeken patiënten en bezoekers niet naar de Spoedeisende Hulp van het ziekenhuis te komen. Afspraken op de polikliniek die vanmiddag ingepland staan (m.u.v. polikliniek Reumatologie), gaan niet door. De patiënten worden op een later tijdstip gebeld voor een nieuwe afspraak. De zorgverlening op de verpleegafdelingen gaat gewoon door. Wij danken u voor uw begrip. Onze excuses voor het ongemak. Wij houden u via onze website op de hoogte.